An influential group of British lawmakers says Rupert Murdoch, shown above with his son James (left) last July, is unfit to lead his global media empire. The scathing report also says his company misled Parliament about the scale of phone hacking at one of its tabloids. Sang Tan/AP hide caption

toggle caption Sang Tan/AP

Former Arkansas Gov. Mike Huckabee says his new radio show will be more "conversation and less confrontation." Gary Kline hide caption

toggle caption Gary Kline

60 Minutes correspondent Mike Wallace died on Saturday night, according to a CBS spokesman. Peter Freed/AP hide caption

toggle caption Peter Freed/AP

News Limited is the Australian arm of Rupert Murdoch's newspaper empire. Tim Winborne/Reuters /Landov hide caption

toggle caption Tim Winborne/Reuters /Landov

The Australian is the country's only general-interest daily, and it commands an unrivaled influence despite its modest circulation. AFP/Getty Images hide caption

toggle caption AFP/Getty Images

Rupert Murdoch takes over the Daily Mirror, a Sydney tabloid, in May 1960. Sometimes soft-spoken, but invariably hard-driving, Murdoch acquired major papers in every Australian state. He bought TV stations and established the first truly national daily. Keystone/Getty Images hide caption

toggle caption Keystone/Getty Images

Talk radio host Rush Limbaugh's apology for comments he made about a Georgetown Law student has done little to stem criticism. Alexis C. Glenn/UPI /Landov hide caption

toggle caption Alexis C. Glenn/UPI /Landov

NPR thanks our sponsors

Become an NPR sponsor